změnit jazyk / switch language Katedra didaktiky fyziky

Matematicko-fyzikální fakulta UK

Vyhledat na KDF:

Problémy fyzikálního vzdělávání (DFY029)

Semináře v akademickém roce 2005/2006

25.5.2006
Zájmový kroužek Pokusy kolem nás
Václava Kopecká
– vystoupení diplomantů - ved. doc. Kolářová
 
Představy studentů o energii
Pavel Dobias
– vystoupení diplomantů - ved. dr. Mandíková
18.5.2006
Přírodovědná gramotnost patnáctiletých žáků v ČR v mezinárodním výzkumu PISA
Pavel Petrášek
– vystoupení diplomantů - ved. dr. Chvál
 
Elektronický učební text pro podporu výuky klasické mechaniky pro posluchače učitelství I
Kateřina Kárová
– vystoupení bakalářů - ved. doc. Dvořák
 
Elektronický učební text pro podporu výuky klasické mechaniky pro posluchače učitelství II
Kateřina Šebková
– vystoupení bakalářů - ved. doc. Dvořák
4.5.2006
Mpembův jev - skutečnost nebo fikce?
Pavel Böhm
– vystoupení diplomantů - ved. doc. Obdržálek
 
Webové stránky popularizující výzkum vztahů Slunce-Země
Lenka Vačkářová
– vystoupení diplomantů - ved. dr. Přech
20.4.2006
Kalibrace termometrů nízkých teplot
Ladislav Holejšovský
– vystoupení diplomantů - ved. doc. Rotter a dr. Matas
6.4.2006
Konstrukce přístrojů pro analýzu látek
Mgr. Lukáš Müller
Přírodovědecká fakulta Olomouc
30.3.2006
Fyzika a Praha
doc. Miloš Rotter, CSc., doc. Jiří Langer, CSc.
KFNT MFF UK, ÚTF MFF UK
23.3.2006
Zkoumáme lidské tělo
Doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
PF MU Brno
16.3.2006
Top 10 z kroužku fyziky
Mgr. Vojtěch Žák
KDF MFF UK
9.3.2006
Student Engagement and Learning
Susan Zvacek
Kansas State University
http://kdf.mff.cuni.cz/seminare/060309_Zvacek/Student_Engagement_And_Learning.pps
Anotace: Ample research suggests that learning occurs when the learner is actively “engaged” with the content, but what does this really mean? This presentation will include a discussion of what engagement means and how to encourage it. Relevant learning theories and practical strategies for designing lessons that require student engagement will be offered and participants encouraged to share their ideas and experiences, as well.
2.3.2006
Applying Learning Theories in Your Teaching
Susan Zvacek
Kansas State University
http://kdf.mff.cuni.cz/seminare/060302_Zvacek/Applying_Learning_Theories.pps
Anotace: Have you heard about constructivism, attribution theory, or cognitive load and wondered how they could be related to teaching? This presentation will offer practical examples of how various learning theories may be applied to your everyday teaching practices, whether in a traditional classroom or in an online environment.
12.1.2006
Hraní s applety
Doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc.
KDF MFF UK
– Seminář se koná v počítačové učebně v Tróji od 16.00, zápočty před začátkem semináře tamtéž,
5.1.2006
Neviditelné světlo
Doc. RNDr. Zdeněk Bochníček, Dr.
PřF MU Brno
http://kdf.mff.cuni.cz/seminare/060105_Bochnicek/Viditelne_a_neviditelne_svetlo.pps
8.12.2005
Optické klamy
RNDr. Stanislav Gottwald
KDF MFF UK
1.12.2005
Denní tisk ve fyzice
RNDr. Zdeňka Broklová
KDF MFF UK
http://kdf.mff.cuni.cz/seminare/051201_Broklova/Denni_tisk_ve_fyzice.pps
10.11.2005
Tajemství ochranného kolíku
RNDr. Peter Žilavý, Ph.D.
KDF
3.11.2005
Zajímavosti z GIREPu
Doc. RNDr. Leoš Dvořák, CSc., RNDr. Jan Koupil
KDF MFF UK
20.10.2005
Biomechanika: aplikace v oblasti extrémních zátěží aneb sport ve fyzice a fyzika ve sportu
Doc. Paedr. Karel Jelen, CSc.
FTVS
13.10.2005
Interaktivní centra
Václav Piskač
Gymnázium kpt. Jaroše Brno

http://kdf.mff.cuni.cz
Aktualizováno:2017-07-25
Za správnost odpovídá: RNDr. Dana Mandíková CSc.
V případě problémů se obraťte na Webmastera.