Úvod do rešeršní a výzkumné činnosti I a II
NDFY071 a NDFY072Let's look at what they taught me in school about how to write. First you chose a topic, perhaps off a list, perhaps at your teacher's suggestion, perhaps out of the air or by looking at which shelf in the library still had books available on it. Then you researched the topic. Then you thought about your topic. Having thought, you made an outline for your paper, then wrote, starting with I,1 on your outline... I don't think this model worked. J. Bolker, Writing Your Dissertation in fifteen minutes a Day. New York, Henry Holt&Company, 1998.
Seminář se koná ve čtvrtek 9:00-10:30 ve sborovně KDF, Trója 7. p.
v tyto termíny: 9. 10., 23. 10., 30. 10., 6. 11., 20.11., 27. 11., a 8. 1.
Podmínkou pro udělení zápočtu je aktivní účast na 75 % seminářích.
- Úvod, témata výzkumu přírodovědného vzdělávání/prezentace z 9. 10.
- Rešerše - úvod/prezentace z 23. 10.
- Odborné texty/prezentace z 23. 10.
- Abstrakty/prezentace z 23. 10.
- Proměnná/prezentace z 30. 10.
- Rešeršní logika/prezentace z 6. 11.
- Přehledové články/prezentace z 6. 11.
- Jak se měří kvalita vědy?/prezentace z 20. 11.
- Metodologie výzkumu/prezentace z 20. 11.
- Časopisy/prezentace z 20. 11.
Archiv prezentací a materiálů
Prezentace z 2011/12- Kvantitativní a kvalitativní metodologie/prezentace z 13. 10.
- Rešerše I - proč, co a kde hledat/prezentace z 27. 10.
- Rešerše II - strategie vyhledávání/prezentace z 3. 11.
- Proměnná/prezentace z 10. 11.
Škoda, Doulík: Multimediální interaktivní cvičebnice vybraných metod pedagogického výzkumu.
Dotazník a škálování.
Souhrnná prezentace z 2010/2011, vytvořená v Prezi: zde.