The project outcomes gave us feeling that this way is suitable. So, we have continued in improving the current computer tools and tasks and developing new ones. There are some of ours goal which are in progress now.
Výsledky pilotního testování nás přesvědčily, že tento postup je přínosný, proto bychom chtěli nadále pokračovat ve vylepšování stávajících a vývoji nových programů a úkolů. Na některých z následujících bodů se již pracuje.
Pokud máte jakékoli náměty pro rozvoj tohoto projektu, připomínky či návrhy na vylepšení stavajícího stavu, budeme velmi rádi, pokud nám napíšete.
The activities and programs were aimed at university students. However, some basic parts of quantum mechanics are part of middle school curricula and middle school students (and even teachers) often lack the imagination of orbitals. So we are transforming some tasks to this level and preparing suitable way how to use these tools in the middle school.
Současné aktivity a programy jsou určeny pro vysokoškolské studenty. Atomové orbitaly se ale učí i na středních školách. Středoškolští studenti i někteří učitelé mají o jejich tvarech špatnou představu a učitelům (dle jejich reakcí) chybí nástroj, kterým by mohli toto téma studentům názorně přiblížit. Rádi bychom našli způsob, jak připravené věci využívat i na této nižší úrovni.
We would like to continue the development of programs and activities and cover the topic further. Some of the ideas are:
Rádi bychom pokračovali ve vývoji dalších programů a úkolů, abychom pokryli i navazující témata. Další možné směry jsou:
However, these goals demand further study and maybe even the change of platform (Use of Mathematica or Java instead of LabVIEW).
Nicméně tyto cíle vyžadují poměrně rozsáhlé další studium a také je možné, že dojde ke změně vývojového prostředí.