Doktorandi na katedře didaktiky fyziky
Studující doktorandi
Jméno Téma studia |
Školitel | Konzultant | Forma studia | Zahájeno |
Marina Babayeva | M. Snětinová | M. Chvál, M. Ryston | Prezenční | 2021 |
Stavebnicové systémy jako prostředek pro rozvoj fyzikálních znalostí a kompetencí v neformálním vzdělávání | ||||
Lýdia Ceháková | M. Chvál | M. Snětinová, P. Kácovský | Prezenční | 2022 |
Studenti učitelství v roli učitele | ||||
Jana Doležalová | J. Houfková | M. Chvál | Prezenční | 2022 |
Využití příběhů v přírodovědném vzdělávání na prvním stupni ZŠ | ||||
Tereza Fürstová | V. Žák | P. Kolář | Prezenční | 2021 |
Implementace nové učebnice fyziky do vzdělávání na středních školách | ||||
Filip Hložek | J. Houfková | Prezenční | 2019 | |
Dalekohledy ve formálním i neformálním fyzikálním vzdělávání | ||||
Martin Konečný | Z. Drozd | J. Škoda, J. Škrabánková, V. Žák | Kombinovaná | 2014 |
Využití experimentů při vzdělávání nadaných žáků ve fyzice | ||||
Tomáš Kopřiva | V. Koudelková | V. Žák, M. Snětinová | Prezenční | 2022 |
Experiment ve výuce fyziky z pohledu žáků v různých kontextech | ||||
Alžběta Krejčí | M. Kekule | Prezenční | 2021 | |
Využití metody oční kamery ve fyzikálním vzdělávání | ||||
Jana Legerská | Z. Koupilová | P. Kácovský | Prezenční | 2022 |
Výuka kvantové fyziky na střední škole | ||||
Jana Marounová | Z. Drozd | P. Kácovský | Prezenční | 2017 |
Role fyzikálního experimentu ve výuce a způsoby jeho zadání | ||||
Alexandr Nikitin | M. Snětinová | P. Kácovský | Prezenční | 2021 |
Faktory ovlivňující žákovské vnímání experimentálních aktivit ve výuce fyziky | ||||
Petra Pschotnerová | D. Mandíková | M.Chvál | Prezenční | 2020 |
Výsledky fyzikálního vzdělávání na konci středoškolského studia | ||||
Michal Roskot | Z. Drozd | Kombinovaná | 2015 | |
Moderní optické technologie ve fyzikálním vzdělávání | ||||
Jaroslav Šmahel | L. Dvořák | P. Kácovský | Kombinovaná | 2021 |
Problémová výuka fyziky využívající mentory z řad žáků | ||||
Kateřina Vágnerová | J. Houfková | Kombinovaná | 2021 | |
Podpora nadání v přírodovědné oblasti u dětí mladšího školního věku | ||||
Lukáš Weissgrab | P. Kácovský | Prezenční | 2022 | |
Metody aktivního učení ve výuce fyziky na střední škole | ||||
Blanka Zajacová | M. Kekule | L. Dvořák, V. Žák | Kombinovaná | 2012 |
Styly učení ve výuce fyziky |
Obhájení doktorandi
Jméno Téma dizertace |
Školitel | Konzultant | Obhájeno |
Matěj Ryston | L. Dvořák | V. Žák | 22. 9. 2022 |
Teorie relativity – jak na středoškolské úrovni rozvíjet její pochopení (www) | |||
Petr Kolář | V. Žák | L. Dvořák | 30. 6. 2022 |
Východiska nového kurikula fyzikálního vzdělávání | |||
Věra Koudelková | L. Dvořák | 14. 9. 2016 | |
Elektřina a magnetismus vlastníma rukama a hlavou (www) | |||
Zdeněk Šabatka | L. Dvořák | 14. 9. 2016 | |
Experimenty pro interaktivní fyzikální laboratoř: pokusy a teorie | |||
Petr Kácovský | Z. Drozd | V. Žák | 24. 6. 2016 |
Experimenty podporující výuku termodynamiky na středoškolské úrovni (www) | |||
Marie Snětinová | L. Dvořák | Z. Koupilová, V. Žák | 1. 10. 2015 |
Quantitative physics tasks (www) | |||
Jan Koupil | L. Dvořák | 15. 9. 2011 | |
Multimediální podpora fyzikálního vzdělávání (www) | |||
Irena Dvořáková | L. Dvořák | D. Mandíková | 6. 6. 2011 |
Fyzikální vzdělávání žáků a učitelů v projektu Heuréka (www) | |||
Miroslav Jílek | L. Dvořák | 23. 6. 2009 | |
Výuka fyziky podporovaná prostředky elektronického vzdělávání | |||
Martina Kekule | L. Dvořák | M. Chvál | 24. 2. 2009 |
Grafy ve fyzikálním vzdělávání | |||
Zdeňka Broklová | L. Dvořák | M. Chvál, D. Mandíková | 17. 6. 2008 |
Netradiční metody a formy fyzikálního vzdělávání (www) | |||
Tomáš Kekule | E. Svoboda | M. Chvál, J. Kolínská | 17. 6. 2008 |
Tvorba testů pro středoškolskou fyziku a jejich ověřování | |||
Vojtěch Žák | R. Kolářová | E. Svoboda, K. Rýdl, L. Dvořák, K. Zvára, M. Chvál | 20. 12. 2006 |
Zjišťování parametrů kvality výuky fyziky (www) | |||
Eva Hejnová | R. Kolářová | J. Dolejší, J. Trna, K. Zvára | 20. 10. 2004 |
Evaluace výsledků fyzikálního vzdělávání na ZŠ (www) | |||
Jana Hronková | E. Svoboda | 20. 10. 2004 | |
Heuristické metody ve výuce fyziky na gymnáziu | |||
Jitka Houfková | L. Dvořák | M. Chvál | 3. 10. 2003 |
Hypertextová a multimediální podpora výuky fyziky (www) | |||
Ilona Bláhová | Z. Kyncl | M. Rojko, J. Obdržálek | 12. 11. 2002 |
Experimentální studium akustických vlastností houslí | |||
Robert Cikán | M. Rojko | S. Zelenda | 24. 9. 2001 |
Nové přístupy k výuce základních pojmů z mechaniky | |||
Pavel Pešat | L. Dvořák | 24. 9. 2001 | |
Vývoj a realizace studijních textů a dalších materiálů pro počítačem podporovanou výuku fyziky v prostředí systému COACH |