Seminární práce 2021/2022
Seminární práce neprošly odbornou recenzí ani jazykovou úpravou.
- Gregor Pavel: Péče pedagogicko-psychologických poraden o žáky se specifickými poruchami učení
- Homolka Radim: Duševní zdraví studentů středních škol během pandemie covid-19
- Hora Jan: Školství státu Izrael
- Laubrová Veronika: Proměny vzdělávání učitelů v českých zemích
- Macek Lukáš: Přístup ke transgender žákům v ČR
- Piksová Kateřina: Podpora a integrace ukrajinských utečenců na základních školách v České republice
- Roesel Marek: Pracovní překlad Velké didaktiky (Didactica Magna) Jana Ámose Komenského
- Rutteová Eliška: Syndrom vyhoření u učitelů
- Klimovič Filip: Výuka v době pandemie: Gruzie
- Štyksová Gabriela: Výuka v době pandemie: Portugalsko
- Klosse Patricie: Vzdělávání a kariéra učitelů: Austrálie
- Zikmund Sebastien: Vzdělávání a kariéra učitelů: Itálie
- Mazná Michaela: Vzdělávání a kariéra učitelů: Izrael
- Landa Martin: Vzdělávání a kariéra učitelů: Japonsko
- Tarabíková Aneta: Vzdělávání a kariéra učitelů: Německo
- Loukotová Klára: Vzdělávání a kariéra učitelů: Nizozemsko
- Dědic Roman: Vzdělávání a kariéra učitelů: Polsko
- Tarakjiová Jasmína: Vzdělávání a kariéra učitelů: Portugalsko
- Chalupa Radek: Vzdělávání a kariéra učitelů: Rakousko
- Hřebík Lukáš: Vzdělávání a kariéra učitelů: Rusko
- Horčičková Klára: Vzdělávání a kariéra učitelů: Slovensko
- Matějková Markéta: Vzdělávání a kariéra učitelů: Španělsko
- Masner Václav: Vzdělávání a kariéra učitelů: Velká Británie